با حضور مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان:

جلسه جانمایی محل تدفین شهید گمنام در تاکستان برگزار شد

با حضور سرهنگ «امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین، جلسه جانمایی محل تدفین شهید گمنام در فرمانداری شهرستان تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «سید جمال الدین حسینی» فرماندار شهرستان تاکستان، «ایرج طاهرخانی» بخشدار مرکزی تاکستان، «قیداری» رئیس شورای شهرک نیکویه و «سعیدی» دهیار شهرک نیکویه جلسه جانمایی، تدفین و تشییع شهید گمنام در محل فرمانداری تاکستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این نشست اظهار داشت: امروزه امنیت و آسایشی که داریم بدون تردید در سایه خون و از خودگذشتگی شهدای جمهوری اسلامی ایران است در این میان شهدای استان قزوین نیز سهم بسزایی در این مهم داشته اند.

وی تصریح کرد: وظیفه عموم مردم انقلابی ایران خصوصا مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که همواره با پیروی از آرمان شهیدان در مسیر رشد و تعالی کشور عزیزمان گام بردارند.

امیری مقدم ابراز کرد: در این میان شهدای گمنام که زینت بخش مکان‌های مختلف در استان قزوین هستند به مانند راهنما و نشانه‌ای هستند تا مسیر خدمتگزاری بی منت به مردم قدرشناس ایران گم نشود.

گفتنی است، این شهید خوشنام در شهرک نیکویه واقع در شهرستان تاکستان پس از جانمایی، تشییع و تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار