مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امیرالمومنین (ع):

تبیین دقیق، شفاف و مبتنی بر روایت صحیح همواره نتیجه بخش است

حجت‌الاسلام «شاه‌بداغی» با اشاره به تبیین‌گری حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در خصوص قیام عاشورا در شرایط خفقان اموی، تصریح کرد: نتایج تبیین قیام عاشورا نشان می‌دهد تبیین دقیق، شفاف و مبتنی بر روایت صحیح و حقیقت در بدترین شرایط نتیجه بخش است.
کد خبر: ۶۸۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ - 05August 2024

تبیین دقیق، شفاف و مبتنی بر روایت صحیح همواره نتیجه بخش استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «غلامرضا شاه‌بداغی» مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با تبریک ایام روز خبرنگار، اظهار داشت: ۱۷ مرداد و شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، فرصتی برای بزرگداشت و گرامی‌داشت خبرنگاران و به ویژه شهدای رسانه و خبر است.

وی ادامه داد: آنچه که مسلم است انقلاب امام حسین (ع) عصر عاشورا با شهادت ایشان به پایان رسید ولی آنچه باعث شد انقلاب امام حسین (ع) به ما برسد و باعث رویش‌ها، حرکت‌ها و جنبش‌ها در طول تاریخ شود، اطلاع‌رسانی و نقش موثر حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در این عرصه است.

حجت‌الاسلام شاه‌بداغی اضافه کرد: آنچه عاشورا را به جهان رساند سخنرانی‌ها و تبیین‌گری‌های امام سجاد و حضرت زینب (س) است که این انقلاب تاریخی را به جهان مخابره کردند و چهره دشمن را برهمه مشخص کردند.

وی اضافه کرد: سخنرانی حضرت زینب (ع) در بازار کوفه و تبیین اهداف قیام عاشورا و خطبه امام سجاد (ع) در مسجد اموی شام دو نمونه بی‌نظیر از این تبیین گری است که پایه‌های حکومت بنی‌امیه را به لرزه انداخت و مردم را روشن ساخت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه افزود: این مسأله نشان می‌دهد اگر اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و مبتنی بر روایت صحیح باشد می‌تواند دربدترین شرایط موثر باشد.

وی به تبیین قیام عاشورا در طول تاریخ، گفت: امروز شاهد سیل خروشان پیاده‌روی اربعین هستیم و در واقع رزمایش اربعین یکی از نتایج مهم پیام‌رسانی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها