مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در بهاباد برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید «اسماعیل هنیه» و سایر شهدای جبهه مقاومت با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، مردم و مسئولان در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ - 05August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، مراسم بزرگداشت شهید «اسماعیل هنیه» و سایر شهدای جبهه مقاومت با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، مردم و مسئولان در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی کارگر» استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت مجاهد بزرگ شهید «اسماعیل هنیه»، اظهار داشت: بالاتر از شهادت در راه خدا چیزی نیست و شهادت لطفی است که خداوند به بعضی از بنده‌های خود می‌کند.

وی با بیان این که این معبر شهادت در طول تاریخ همیشه باز بوده است، افزود: کسانی که در طول تاریخ در مواجهه با ظلم، استبداد و استکبار برای رضای خدا، ایستادگی و مقاومت می‌کنند جزای آن جز شهادت در راه خدا چیز دیگری نیست.

کارگر ادامه داد: شهید هنیه در جنگ اخیر غزه تعداد زیادی از فرزندان خود را از دست داد اما روحیه او در مبارزه ذره‌ای سست نشد و با صلابت در مقابل خبر شهادت فرزندان خود ایستاد و برای خود آرزوی شهادت کرد.

وی عنوان کرد: شهید هنیه در جنگ اخیر غزه تعداد زیادی از فرزندان خود را از دست داد اما روحیه او در مبارزه ذره‌ای سست نشد و با صلابت در مقابل خبر شهادت فرزندان خود ایستاد و برای خود آرزوی شهادت کرد.

این ایتاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در حریم ایران مهمان ما را شهید کردند، علاوه بر اینکه فرمانده جبهه مقاومت را از دست دادیم، شرمنده هم شدیم و از این مسئله به سادگی عبور نخواهیم کرد.

کارگر با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه جان خود را برای مبارزه در راه خدا و استقلال کشور خود –فلسطین- از دست داد، گفت: خون پاک شهید اسماعیل هنیه آزادیخواهان عالم را بیدار کرد و انتقام جمهوری اسلامی ایران از صهیونیست‌ها قطعی و پا برجاست .

مداحی در رثای شهید جبهه مقاومت شهید «اسماعیل هنیه» توسط مداح اهل بیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها