دشمن در حوزه جنگ شناختی سرمایه گذاری کلانی کرده است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز دشمن در حوزه جنگ شناختی و جنگ نرم با سرمایه گذاری کلان و میلیارد دلاری پا به میدان گذاشته است.
کد خبر: ۶۸۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ - 05August 2024

 به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «خلبان مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، با بیان اینکه حوزه کاری عقیدتی سیاسی حوزه چالشی است گفت: آنچه مسلم است، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از بدو تاسیس به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) به آن رسالت مهم و تاریخی اش در حوزه مباحث بصیرت افزایی، سیاسی، صیانت از حوزه ارزشی و اعتقادی ما که از مهمترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و مقام معظم رهبری بار‌ها به این ویژگی ارزشی ارتش در حوزه ارزشی و اعتقادی عنایت و تاکید داشته اند، به خوبی عمل کرده است.

دشمن در حوزه جنگ شناختی سرمایه گذاری کلانی کرده است

وی افزود: مطمئنا بخش اعظم و مهمی از این کار در کنار عنایت خداوند متعال و بخشی به خاطر زحمات بی شائبه شبانه روزی، جهادی و بدون ادعای مجموعه عقیدتی سیاسی اعم از روحانیت معزز و کارکنان این نهاد انقلابی رخ داده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز ما در عقیدتی سیاسی ارتش در حوزه کارکنان پایور، وظیفه، هنرآموزان، دانشجویان و خانواده در ابعاد مختلف به خوبی پیش رفته ایم و به دستاورد‌هایی مطلوبی نیز در این راستا دست یافته ایم.

امیر سرتیپ خلبان هادیان در ادامه با اشاره به تاریخ انقلاب‌های جهان با بیان اینکه امروزه حوزه تهدیدات به سرعت در حال تغییر است خاطرنشان کرد: اگر به شرایط روزگار حوزه جنگ سرد و دوران هشت سال دفاع مقدس نگاه کنیم، می‌بینیم، امروز تهدیدات در حوزه جنگ شناختی و جنگ نرم بسیار خاص شده است و دشمن با سرمایه گذاری کلان و میلیارد دلاری پا به میدان گذاشته است و وظیفه مقابله با این هجمه و حملات با حضور شما عزیزان به خوبی مدیریت و خنثی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و متناسب با تهدیدات روز، طرح‌های مختلفی را پیش بینی و اجرا کرده است تصریح کرد: این سازمان و کارکنان خوشنام آن با اجرای طرح‌های مختلف مصباح، منزلت نماز، امور قرآنی و فرهنگی خوش درخشیده اند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها