مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (ع) زنجان:

بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای بازآفرینی محلات شهری در استان زنجان مشارکت می‌کنند

«جهانبخشی» از مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای بازآفرینی محلات شهری در استان زنجان خبر داد و گفت: تلاش داریم در چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرم‌دره و قیدار در محلات هدف کمک‌های لازم را به اداره راه و شهرسازی ارائه بدهیم.
کد خبر: ۶۸۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «اقبال جهانبخشی» امروز در حاشیه آغاز رزمایش استانی تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در محله اصغریه به عنوان «محله هدف بازآفرینی شهر زنجان» در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل راه و شهرسازی استان منعقد شده و وظایفی برای جهادگران تعیین شده است، گفت: در این راستا از ظرفیت گروه های جهادی در این رزمایش استفاده می شود.

وی با بیان اینکه اصل کار اقناع‌سازی مردم در محلات هدف بازآفرینی شهری است، ابراز کرد: گروه‌های جهادی با توجه به تجربیات مختلفی که در عرصه‌های مختلف داشته و نقش‌آفرینی کردند، می‌توانند در خصوص اقناع کردن مردم در محلات هدف بازآفرینی شهری مثمر ثمر باشند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان گفت: چندین جلسه هماهنگی و آموزشی با گروه‌های جهادی و نواحی مختلف و تخصصی در خصوص بازآفرینی شهری با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شده است.

جهانبخشی از مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای بازآفرینی محلات شهری خبر داد و گفت: تلاش داریم در چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرم‌دره و قیدار در محلات هدف کمک‌های لازم به اداره راه و شهرسازی را ارائه بدهیم.

وی، با بیان اینکه شهرداری هم در اجرای این رزمایش همکاری لازم را بکند، افزود: برخی از مردم در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های ناکارآمد ساکن هستند که امنیت آن‌ها را در برابر زلزله و حوادث طبیعی تأمین نمی‌ کند و در این راستا ما باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان تصریح کرد: گروه‌های جهادی نسبت به وظایف محوله خود در حوزه بازآفرینی شهری به خوبی آگاه و توجیه شدند و در محلات هدف بازآفرینی شهری حضور خواهند داشت.

جهانبخشی با بیان اینکه با وام‌هایی که از طریق بانک‌های عامل به مردم پرداخت می‌شود، نوسازی منازل اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: در مورد افرادی که خودشان می‌توانند در طرح مشارکت کنند و خانه‌های خود را بسازند مشکلی نداریم ولی خانواده‌هایی که توان لازم را ندارند در بسیج سازندگی ظرفیتی ایجاد شده تا برای مردم مسکن جدید احداث کنیم. ‌

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها