نماینده ولی فقیه در مازندران:

تاکید بر تمسک به قرآن و اهل بیت (ع)/ نگاه به قرآن، بهره چَشم از عبادت است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: بهره چشم از عبادت نگاه به قرآن است، اگر به قرآت و اهل بیت (ع) با هم دو تمسک کنید هیچ‌گاه گمراه نمی‌شوید.
کد خبر: ۶۸۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳ - 05August 2024

تاکید بر تمسک به قرآن و اهل بیت (ع)/ نگاه به قرآن، بهره چَشم از عبادت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اظهار داشت: قرآن خیلی مسئله مهمی است، یادگار پیغمبر (ص) است، به فرموده ایشان قرآن و اهل بیت (ع) از هم جدا نمی‌شوند، اگر به هر دو تمسک کنید هیچ‌گاه گمراه نمی‌شوید.

وی افزود: در طول تاریخ کسانی که گمراه شدند قطعا به قرآن و اهل بیت (ع) با هم تمسک نکردند، مشکل از خودمان است و راه روشن، خود این ایام نشان از این دارد که تاریخ استفاده لازم از این دو یادگار را نکرده، وجود محرم، عاشورا و ... نشان از عدم استفاده دارد.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: وجود نازنین پیامبر بزرگوار حضرت محمد (ص) فرمودند، آنگاه که فتنه‌ها به شما روی آورده باید به قرآن مراجعه کنید، امروز هم فتنه تفرقه بر اساس زبان، نژاد، مذهب، جنسیت و فتنه آشوب‌ها، ترویج بی‌دینی، بی‌حجابی و ابتذال وجود دارد، اصلا فرهنگ غرب یعنی زندگی منهای دین خودش بزرگترین فتنه است در این شرایط باید به قرآن مراجعه کرده و تفسیر آن را از اهل بیت (ع) بشنویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد: باز هم پیامبر بزرگوار (ص) فرمودند که سهم و بهره از عبادت را به چشم‌های خودتان بدهید چشم شما سهم‌خواه و سهم‌دار است، که بهره چشم از عبادت نگاه به قرآن است، تدبر و تفکر از عجائب قرآن مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: اهل قرآن اهل‌الله هستند، امیدوارم که همیشه اهل قرآن با همان وضعیت و سبک زندگی خودتان بمانید، خودتان را از شر شیطان به خدا پناه بدهید، همچون پناه بردن مادر حضرت مریم (س) به خدا، ان‌شالله در آینده فرزندانتان را به خدا بسپارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها