جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

حفظ برتری هوایی ایران در دوران دفاع مقدس مرهون رشادت‌های شهید بابایی است

امیر خلیل‌آبادی گفت: سرلشکر شهید عباس بابایی با انجام ماموریت‌های شناسایی و بمباران مواضع دشمن، نقش مهمی در انهدام تجهیزات ارتش بعث عراق داشت و با شلیک‌های ماهرانه خود، بسیاری از جنگنده‌های دشمن را سرنگون و به حفظ برتری هوایی ایران کمک شایانی کرد.
کد خبر: ۶۸۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹ - 06August 2024

حفظ برتری هوایی ایران در دوران دفاع مقدس مرهون رشادت‌های شهید بابایی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان «عباس بابایی» معاون اطلاعات عملیات نیروی هوایی ارتش که با حضور جمعی از کارکنان این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: شهید بابایی نماد انسان کامل و الگویی برای همه جوانان است که با وقف زندگی خود برای انقلاب اسلامی و با فداکاری و ایثارگری نام خود را در تاریخ ایران جاودانه کرد.

وی افزود: هیچگاه پست و مقام شهید بابایی را فریب نداد و به همین دلیل در مأموریت‌های پرخطر همواره پیشگام و داوطلب بود و از نوادری بود که در ارتش توانست فرماندهان بسیاری را در این نیرو با خود همراه کند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اینکه شهید بابایی با رشادت‌های خود، میراثی جاودان از شجاعت، ایثار و اخلاق برای ملت ایران به یادگار گذاشت، تصریح کرد: یاد و نام این شهید والامقام همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و الگویی برای نسل‌های آینده خواهد بود.

امیر خلیل‌آبادی اخلاق‌مداری را یکی از ویژگی‌های شاخص شهید عباس بابایی عنوان کرد و گفت: این شهید والامقام به اخلاق و ارزش‌های انسانی بسیار اهمیت می‌داد و در تمام رفتار‌های خود، نسبت به توجه به این ارزش‌ها اهتمام داشت.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با بیان اینکه سرلشکر خلبان شهید بابایی نقش اثرگذاری در انهدام تجهیزات دشمن داشت، خاطرنشان کرد: این فرمانده رشید اسلام با انجام ماموریت‌های شناسایی و بمباران مواضع دشمن، نقش مهمی در انهدام تجهیزات ارتش بعث عراق داشت و با شلیک‌های ماهرانه خود، بسیاری از جنگنده‌های دشمن را سرنگون و به حفظ برتری هوایی ایران کمک شایانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار