رحیمی خبر داد؛

بهسازی تابلو‌های مزین به تمثال شهدا در شهرستان ملکشاهی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از بهسازی تابلو‌های مزین به تمثال شهدا در شهرستان ملکشاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ - 06August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه، معاون فرماندار و شهردار ملکشاهی با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان به خصوص ۲۰۱ شهید شهرستان ملکشاهی، اظهار داشت: مردم این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود برجای گذاشتند.

بهسازی تابلو‌های مزین به تمثال شهدا در شهرستان ملکشاهی

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌های استان، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سال جاری بهسازی تابلو‌های مزین به تمثال شهدا در شهرستان‌های مختلف از جمله ملکشاهی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: قرار است با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، فرمانداری و شهرداری ملکشاهی بیش از ۱۰۳ تابلو و تصویر شهدا در این شهرستان بازسازی شود.

حجت الاسلام حسینی احمد فداله امام جمعه شهرستان ملکشاهی نیز با تقدیر از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: دفتر امام جمعه از طرح‌های فرهنگ ایثار و شهادت از جمله بازسازی تابلو‌ها و تصاویر شهدا در شهرستان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار