فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

دوره‌های بصیرت نقش بسزایی در ارتقای معنویت و باور‌های دینی و مذهبی دارد

امیر سرتیپ دوم «عظیمی» گفت: امروز بصیرت افزایی لازم و ملزوم کارکنان و خانواده‌های ما است تا با بهره مندی از این دوره‌های بصیرت با نگرشی صحیح نسبت به مسائل روز مورد غفلت قرار نگیریم.
کد خبر: ۶۸۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 06August 2024

دوره های بصیرت نقش بسزایی در ارتقای معنویت و باورهای دینی و مذهبی دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در آئین اختتامیه چهاردهمین دوره بصیرت کارکنان و خانواده‌های این یگان پدافندی اظهار داشت: در این کشاکش مشکلات فردی و اجتماعی که دشمنان باورهای اعتقادی و دینی جمهوری اسلامی را نشانه رفته است برای تشخیص حق از باطل و جداکردن سره از ناسره باید معرفت دینی و بصیرت خود را بالا برده تا بتوانیم در برابر انواع بحران های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پابرجا و استوار کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز از هر فضایی بدنبال بسترسازی برای ایجاد فتنه و آشوب در جامعه ما است افزود: برگزاری دوره‌های بصیرت در ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتقای معنویت و باورهای دینی و مذهبی کارکنان آن نقش بسزایی داشته است.

امیر سرتیپ دوم عظیمی خاطرنشان کرد: امروز بصیرت افزایی لازم و ملزوم کارکنان و خانواده های ما است تا با بهره مندی از این دوره‌های بصیرت با نگرشی صحیح نسبت به مسائل روز مورد غفلت قرار نگیریم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون در دوره های مختلف بی‌بصیر بودنِ مردم خسارت های جبران ناپذیری را به نظام اسلامی وارد کرده است گفت: ولایتمداری و پشتیبان ولی فقیه بودن در فضای غبارآلود و فتنه گون می تواند نظام اسلامی را از هرگونه آسیب مصون نگه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار