رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

جریانی به دنبال واتیکان شدن مشهد است

شاد گفت: در سال‌های نه چندان دور، تفکری در مدیریت شهری و رسانه شهرداری شکل گرفته بود که باور داشت مشهد مقدس نداریم و اگر هم داریم، کلانشهر مشهد مقدس نداریم، ولی اتفاق عمیق و جدی، حاکم شدن تفکر واتیکان شدن مشهد بود؛ این تفکر همچنان زنده و درحال حاضر شبکه انسانی و مدیریتی خود را برای روز مبادا تقویت می‌کند.
کد خبر: ۶۸۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳ - 06August 2024

جریانی به دنبال واتیکان شدن مشهد هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مهدی شاد» رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی که به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار مهمان جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد بود، اظهار داشت: طی سه سال اخیر شاهد حرکت رسانه‌ای و ارتباط‌گیری مثبت این حوزه در مدیریت شهری با افکار عمومی هستیم.

وی با تقدیر و تشکر از مجموع اقدامات شورای اسلامی شهر و هیئت رئیسه این شورا طی سه سال اخیر و آرزوی، گفت: شورای ششم به نیکی شعار مشهدالرضا (ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت را انتخاب کرده و برکت حاصل نقش امام‌رضا (ع) و اثر این امام همام است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه در سال‌های نه چندان دور، تفکری در مدیریت شهری و رسانه شهرداری شکل گرفته بود که باور داشت «مشهد مقدس» نداریم و اگر هم داریم، «کلانشهر مشهد مقدس» نداریم، افزود: از سوی دیگر، در یک اقدام سطحی، شاهد تبدیل تابلو‌های «زائر» به «مسافر» بودیم ولی اتفاق عمیق و جدی، حاکم شدن تفکر واتیکان شدن مشهد بود؛ این تفکر همچنان زنده و درحال حاضر شبکه انسانی و مدیریتی خود را برای روز مبادا تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: نسبت به دوره ششم مدیریت شهری مشهد مقدس، بسیار امیدوار هستیم و از عملکرد این دوره قدردانی می‌کنیم. امانتی بی‌نظیر به نام نقش و اثر و هویت مشهدالرضا (ع) به دست ما سپرده شده است، در گام نخست باید در جهت تثبیت هویت رضوی در این شهر گام برداریم و سپس با کنشگری فراملی و راهبردی مشهد اهداف خود را دنبال کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تصریح کرد: با همین منطق، تثبیت هویت رضوی و کنشگری فراملی مدیریت شهری را شاهد بوده‌ایم و امروز شهرداری مشهد با حمایت شورای شهر، تبدیل به هاب دیپلماسی شده است.

شاد بیان داشت: زمانی که حضور هیات مدیریت شهری مشهد در اجلاس اتحادیه بریکس پلاس را دیدیم، افتخار کردیم و ابتکار شهرداری در برگزاری حوزه شانگهای نیز شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: تثبیت هویت رضوی و کمک به انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف مدنظر، ضروری است و اگر شهرداری مشهد و حمایت‌های شورای شهر نبود، رویداد خورشید به دنیا مخابره نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار