بزرگترین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اصفهان برگزار می‌شود

بزرگترین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اصفهان از فردا به مدت سه روز در ناحیه بسیج امام صادق (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 06August 2024

بزرگترین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اصفهان برگزار می‌شودسرهنگ پاسدار «محمد نصراصفهانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اصفهان که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است از فردا به مدت سه روز در ناحیه بسیج امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به همت بسیج سازندگی و بسیج خواهران ناحیه مقاومت امام صادق (ع) برنامه‌ریزی شده است و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه با قیمت تولید کننده در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نصر اصفهانی اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات و تولیدات کارگاه‌های مشاغل خانگی، البسه و پوشاک از جمله چادر و ملزومات اربعین با قیمت مناسب ارائه خواهد شد.

وی افزود: همچنین غرفه‌های در زمینه‌های مشاوره و پیشگیری از معظلات اجتماعی به بازدید کنندگان از نمایشگاه خدمات اجتماعی ارایه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه صرفا ایجاد یک بازارچه نیست، بلکه علاوه بر این، هدف حمایت از تولید کنندگانی است که با تسهیلات و حمایت بسیج سازندگی اقدام به ایجاد کارگاه‌های کوچک کرده‌اند و محصولاتی را تولید می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه ۱۷ تا ۱۹ مردادماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) خیابان کمال باغ گلدسته دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار