فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان:

بسیج سازندگی ۱۵۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی پرداخت کرد

سرهنگ دارابی گفت: بسیج سازندگی این شهرستان در یکسال اخیر ۱۵۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی پرداخت کرده است.
کد خبر: ۶۸۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ - 06August 2024

بسیج سازندگی ۱۵۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی پرداخت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «علی دارابی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان امروز (سه‌شنبه) در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی این شهرستان، اظهار داشت: بسیج سازندگی این شهرستان در یکسال اخیر ۱۵۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی پرداخت کرده است. بیش از ۹۹ صندوق قرض‌الحسنه و اشتغال‌زایی به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج شیروان در سطح شهر و روستا‌های تابعه ایجاد و خدمات‌رسانی می‌کنند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان با اشاره به بسیج سازندگی به همت گروه‌های جهادی خدمات متنوعی در عرصه‌های مختلف علمی، عمرانی، فرهنگی و پزشکی را به مردم ارائه داده است، افزود: از ابتدای سال تا کنون؛ ۱۷۴ گروه جهادی با همکاری بسیج سازندگی در قالب رزمایش مواسات و همدلی یک هزار و ۵۰ بسته معیشتی، ۹سری جهیزیه و یک هزار و ۸۵۰ بسته لوازم التحریر در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع کرده است.

وی گفت: در موضوعات عمرانی و سازندگی به همت گروه‌های جهادی پنج باب منزل محرومان احداث، ۱۵ باب منزل با همکاری نهاد‌های حمایتی تعمیر و تکمیل و سه کارگاه اشتغال‌زایی برای مناطق کرامت راه اندازی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار