رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران و شهدا ضامن اصلی تداوم نظام اسلامی است

«رسولی» گفت: صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا در سخت‌ترین شرایط کشور ستودنی و ضامن اصلی تداوم نظام اسلامی بوده و باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم.
کد خبر: ۶۸۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و بیست و شش مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، رئیس و جمعی از کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل به همراه معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در منزل جانباز و آزاده «نادر علیپور حسنکلو»، با ایشان دیدار و یاد و خاطره ایثارگری و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را گرامی داشتند.

«اسحاق رسولی» رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در این دیدار اظهار داشت: صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا در سخت‌ترین شرایط کشور ستودنی و ضامن اصلی تداوم نظام اسلامی بوده و باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور مدیون فداکاری و ایثارگری شهداست و باید تا آخرین لحظه از ارزش‌ها انقلاب پاسداری کنیم، ادامه داد: وجود خانواده‌های ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان در جامعه مایه دلگرمی است و مسئولان را برای خدمت‌رسانی در جهت تحقق اهداف کشور مصمم‌تر می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه زندگی ما باید با ایثار و از خود گذشتگی عجین باشد، یادآور شد: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی و رفع خلاء‌های کشور به خوبی انجام دهیم.

در این دیدار، جانباز و آزاده نادر علیپور حسنکلو به بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان تا آخرین نفس و دوران اسارت پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار