مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان خبر داد؛

پیش‌بینی حضور ۱۵۰ هزار نفر از زنجان در مراسم جاماندگان اربعین

«موسوی» گفت: پیش‌بینی می‌شود از استان زنجان برای سال‌جاری بیش از ۱۵۰ هزار نفر در مراسم جاماندگان اربعین حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۶۸۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از پایان دهه اول عزاداری خادمین مزار شهدای گمنام گاوازنگ مقدمات مورد نیاز برای مراسم جاماندگان اربعین را برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار داشت: رایزنی‌ها با فرمانداری، ستاد اربعین شهرستان، سپاه ناحیه زنجان، شهرداری، شورای شهر و سازمان تبلیغات و غیره انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسان پرشورتر از سال‌های گذشته همزمان با اربعین امام حسین (ع) مراسم جاماندگان اربعین پیاده روی از تاج سد گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ هدف‌گذاری بیش از ۱۲۰ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار نفر در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی مزار شهدای گمنام حضور داشته اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود برای امسال نیز بیش از ۱۵۰ هزار نفر از این استان در مراسم جاماندگان اربعین حضور پیدا کنند.

موسوی با بیان اینکه در راستای خدمات راسانی به مردم در مراسم جاماندگان اربعین حسینی موکب‌های مردمی برپا می‌شود، تاکید کرد: تا به امروز نزدیک به ۳۰ موکب آمادگی خود را برای خدمات رسانی زائران شهدای گمنام اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار