فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی:

تاریخ همانند شهیدان بابایی و لشکری را کم‌تر به خود دیده است

امیر «شفیعی» گفت: شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و سرلشکر حسین لشکری از جمله شهدای شاخص، برجسته، الگو و اسطوره دینی، ملی و انسانی هستند که تاریخ به مانند این عزیزان را کم‌تر به خود دیده است.
کد خبر: ۶۸۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 06August 2024

امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در حاشیه مراسم یادبود شهدای ارتش در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: استان قزوین با تقدیم ۳ هزار شهید گلگون کفن در دفاع مقدس نقش مهم و اساسی در حفظ و حراست از مرز‌ها و دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی افزود: در طول دوران جنگ تحمیلی تمامی نیرو‌ها و رزمندگان نظامی، انتظامی و مردمی در کنار هم یک هدف واحد داشتند و آن هم کوتاه کردن دست بیگانگان و استعمارگران از وطن بود که این امر با ایثار و از خودگذشتگی‌های کم نظیر محقق شد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان گفت: ارتشیان سرافراز استان قزوین و لشکر ۱۶ زرهی نیز در طول ۸ سال دفاع مقدس ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب ننشستند و با تقدیم هزاران شهید ثابت کردند که ماهیت مردمی و میهن دوستی آنان به مدد انقلاب شکوهمند اسلامی به تعالی و شکوفایی رسیده است.

امیر محمدشفیعی با بیان این که استان قزوین در طول دوران دفاع مقدس شهدای شاخص فراوانی داشته است، گفت: شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و سیدالاسرا سرلشکر حسین لشکری که در مرداد به درجه رفیع شهادت نائل رسیدند از جمله شهدای شاخص، برجسته، الگو و اسطوره دینی، ملی و انسانی هستند که تاریخ به مانند این عزیزان را کم‌تر به خود دیده است.

وی گفت: برگزاری یادبود شهدای عزیز وطن اسلامی در واقع یادآوری برای ما است که مسیر پر افتخار و از خودگذشتگی آنان را برای حفظ و حراست از مرزها، استقلال و حیثیت کشور را فراموش نکنیم و این مهم را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی گفت: از حضور پرشور مردم شهیدپرور و بصیر مردم قزوین در مراسم یادبود شهدای ارتش استان و همچنین همکاری و همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در برگزاری این برنامه تقدیر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار