استاندار فارس:

خون شهید هنیه ریشه رژیم غاصب صهیونیستی را می‌خشکاند

«ایمانیه» با تاکید بر اینکه خون شهید هنیه ریشه رژیم غاصب صهیونیستی را می‌خشکاند گفت: رژیم صهیونیستی منتظر خونخواهی جبهه مقاومت از این شهید گرانقدر باشد.
کد خبر: ۶۸۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ - 06August 2024

خون شهید هنیه ریشه رژیم غاصب صهیونیستی را می‌خشکاندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس در یادواره شهدای استانداری فارس که با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مدیران و کارکنان ادارات در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار شد اظهار داشت: خون شهید هنیه ریشه رژیم غاصب صهیونیستی را می‌خشکاند و رژیم صهیونیستی منتظر خونخواهی جبهه مقاومت از این شهید گرانقدر باشد.

استاندار فارس تاکید کرد: مجموعه استانداری باید در برپایی چنین مراسم پربرکتی برای تکریم مقام شهدا پیشتاز باشد.

ایمانیه گفت: امروز تاریخ در حال تکرار است و همانگونه که دشمنان در جنگ خندق یا احزاب خواستند کمر اسلام را بشکنند و امام علی (ع) در نبردی جانانه و جوانمردانه دشمن را شکست داد امروز نیز لشکر کفر و شرک و نفاق علیه محور مقاومت متحد شده و باز هم شکست خواهند خورد و اسرائیل غاصب ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

استاندار فارس گفت: تنها با محو شدن رژیم صهیونیستی از کره زمین بشریت مهیای ظهور می‌شود.

ایمانیه با تاکید بر ضرورت قدردانی از شهدا گفت: اگر شهدا نبودند اکنون ما در سیطره آمریکا یا ایادی‌اش صدام و داعش بودیم.

در پایان این مراسم از خانواده معظم ۱۳ شهید استانداری فارس تقدیر شد و از تمبر یادبود شهدای استانداری و همچنین از کتاب «ایثار پشت جبهه» که به نقش استانداری فارس در هشت سال دفاع مقدس پرداخته نیز رونمایی شد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار