مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان تاکید کرد؛

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ای و هنری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت

سردار «مطهری» گفت: امروز که مواجه با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمنان هستیم باید از ظرفیت رسانه‌ای و هنری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و غلبه بر دشمنان بیشتر و بهتر استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۸۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در آئین تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای انجام مأموریت‌های خود در چهار حوزه شهدای گمنام، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، حفظ آثار و نشر ارزش‌ها نقشه راهی را ترسیم و برای هر میدان و  فعالیت اهداف، الزامات و چالش‌های موجود را تدوین کرده است.

وی گفت: انتظار داریم از ظرفیت هنر و رسانه به نحو مطلوبی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود، به‌ویژه که امروز با جنگ ترکیبی و‌ جنگ شناختی دشمنان روبرو هستیم باید از ظرفیت‌ رسانه‌ای و هنری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و غلبه بر دشمنان بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

مطهری گفت: در حوزه دفاع مقدس نیاز است به تولید محتواها بیش از پیش توجه شود، چرا که دفاع مقدس با دو آسیب فراموشی و تحریف مواجه است.

در پایان این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان ارائه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار