فرمانده پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان خبر داد؛

انجام دو عملیات مردم‌یاری اورژانس هوایی هوانیروز مسجدسلیمان در مناطق صعب‌العبور

سرهنگ عالی‌تختی گفت: در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول، خلبانان پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان در عملیات مردم یاری و با بالگرد ۲۱۴ در منطقه صعب العبور دله چنار حضور یافتند و توانستند خانم ۳۵ ساله دچار مسمویت حاد را در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل کنند.
کد خبر: ۶۸۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ - 06August 2024

انجام دو عملیات مردم‌یاری اورژانس هوایی هوانیروز مسجدسلیمان در مناطق صعب‌العبوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ خلبان «محمد عالی‌تختی» فرمانده پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای از انجام دو عملیات مردم‌یاری اورژانس هوایی هوانیروز مسجدسلیمان در هفته گذشته خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول، خلبانان پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان در عملیات مردم یاری و با بالگرد ۲۱۴ در منطقه صعب العبور دله چنار حضور یافتند و توانستند خانم ۳۵ ساله دچار مسمویت حاد را در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل کنند.

عالی‌تختی افزود: همچنین فرزندان بلند پرواز ارتش که همیشه خود را فدایی ملت می‌دانند، کودک ۲ ساله‌ای را که دچار تب شدید شده بود را به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل کردند تا دچار عارضه‌های شدیدتر نشود.

فرمانده هوا نیروز مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هوانیروز در خدمت مردم منطقه است و همچنان که در حوادث غیرمترقبه ثابت کرده، زین پس نیز با تمام قوا در خدمت حادثه دیدگان خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار