با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان روز خبرنگار را تبریک گفت

سرهنگ «کاظمی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی»، در پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰ - 07August 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار طی پیامی این مناسبت را به جامعه خبرنگاران ایران اسلامی و به ویژه خبرنگاران استان گلستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الرب الشهدا و الصدقین

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی، روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می‌نهند تا راه و رسم حرفه‌ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر و آگاهی بخشی به جامعه تداوم یابد.

این روز یادآور کوشش خستگی‌ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافکندن بر تاریکخانه جهل و تعصب تعریف کرده‌اند و همچنین بخش مهم و قابل توجه‌ای از پاسداری از حقوق مردم، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر، مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، به ویژه شهید صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و جامعه خبری استان تبریک می‌گویم. امید آن‌که با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف توسعه‌ای در رسانه‌ها و به حاشیه راندن مسائل فرعی، مسیر رشد و تعالی این استان مستعد، بیش‌ازپیش هموارتر شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار