مدیر جدید دفتر حفظ آثار دفاع مقدس تاکستان معرفی شد

با حضور مسئولان، «رحمانی» به عنوان مدیر جدید دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکستان معرفی شد.
کد خبر: ۶۸۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امروز (یکشنبه) «روح الله رحمانی» مدیر جدید دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکستان با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «سید جمال الدین حسینی» فرماندار شهرستان تاکستان، «ایرج طاهرخانی» بخشدار مرکزی تاکستان و جمعی از مدیران، معرفی شد.

سرهنگ «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: فعالیت در عرصه دفاع مقدس و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت، ارزشمند است و قطعا هر فردی که در این حوزه ورود کند آثار و برکات زیادی برای آخرت خود اندوخته خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه انسجام و اتحاد خوبی در بین مدیران و پیشکسوتان شهرستان تاکستان وجود دارد که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی از دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکستان، شاهد تبیین دستاورد‌ها و رشادت‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان این شهرستان دوران دفاع مقدس باشیم و نسل امروز جامعه با تأسی از فرهنگ ایثار و استقامت، مسیر خود را جهت پویایی، اتکا و استقلال کشورمان پیدا کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد: دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکستان، اولین دفتر در میان شهرستان‌های استان قزوین محسوب می‌شود که سال گذشته افتتاح شد و با ظرفیت بالایی که در این منطقه وجود دارد امیدواریم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس مطلوب عمل کند.

در این جلسه، ضمن تقدیر از زحمات «علیرضا بابا» مدیر سابق، سرگرد پاسدار «روح الله رحمانی» به عنوان مدیر جدید دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار