با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت معاون شهردار تهران، اعضای شورا و مدیران شهری منطقه ۱۸ در پی درگذشت بانوی شاغل در شهرداری

اعضای شورای شورای شهر، معاون شهردار تهران و شهرداری منطقه ۱۸ با ابراز تاسف نسبت به درگذشت یکی از کارکنان این منطقه، این ضایعه را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۸۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ - 06August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، اعضای شورای شورای شهر، معاون شهردار تهران و شهرداری منطقه ۱۸ با ابراز تاسف نسبت به درگذشت یکی از کارکنان این منطقه، این ضایعه را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفتند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۸ در اثر حادثه آسانسور ساختمان معاونت اجتماعی شهرداری این منطقه به رحمت خدا رفت.

شهرداری منطقه ۱۸ در اطلاعیه ای اعلام کرد که این بانوی پر تلاش و مادر فداکار بعدازظهر روز دوشنبه پانزدهم مردادماه درحین انجام وظیفه و طی حادثه ای ناگوار به دیار باقی شتافت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شهردار، مدیران و کارکنان منطقه ضمن آرزوی علو درجات برای این مرحومه، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان طلب صبر و بردباری مسئلت می نمایند.

همچنین این حادثه و بررسی آن در جلسه صبح امروز شورای شهر مورد تاکید اعضای شورا قرار گرفت و آنها ضمن تاسف از وقوع این حادثه به خانواده این بانوی فقید تسلیت گفتند و با آنها ابراز همدردی کردند.

مجید باقری معاون شهردار تهران نیز از درگذشت «گلرخ کاظم‌پور»، کارمند شهرداری تهران بر اثر حادثه آسانسور ساختمان معاونت فرهنگی منطقه ۱۸، ابراز تاسف و با خانواده مرحومه ابراز همدردی کرد و از بررسی علل این حادثه خبر داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار