شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت چهار از رزمندگان خود در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹ - 06August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت چهار از رزمندگان خود در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان خبر داد.

شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: مقاومت اسلامی با سربلندی و افتخار شهادت مجاهد «حسین علی یاسین» (کرار)، در جنوب لبنان را اعلام می‌کند.

حزب‌الله در سه بیانیه دیگر از شهادت «علی مصطفی شمس الدین» (ساجد)، «حسن منصور منصور» (جهاد) «امین حسن بدر الدین» (ذو الفقار) خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز مناطقی را در جنوب لبنان بمباران کرد. در مقابل، حزب‌الله لبنان نیز چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با موشک و پهپاد هدف قرار داد.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر به روز به روز افزایش می یابد.

با توجه به ترس گسترده رژیم اشغالگر اسرائیل و نگرانی مداوم این رژیم از پاسخ ایران و حزب الله لبنان، روزنامه صهیونیستی «معاریو» از آمادگی رژیم اسرائیل برای تلاش جهت مقابله با نفوذ احتمالی رزمندگان حزب‌الله از مرز به شمال سرزمین اشغالی فلسطین خبر داد و به نقل از منابع امنیتی صهیونیست، نوشت: «چشم ما به زمین و نه به آسمان است. ما برای تلاش‌های نفوذ [رزمندگان مقاومت لبنان] و سناریوهای غیرمنتظره آماده می‌شویم».

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

در همین راستا، «عمیکام نورکین» فرمانده سابق نیروی هوایی هشدار داد: حزب‌الله ۱۵۰ هزار موشک در اختیار دارد که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ فروند قادر به رسیدن به عمق خاک ما و یک هزار و ۵۰۰ فروند نقطه زن هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار