حزب‌الله مقر پدافند هوایی اسرائیل در پایگاه «کیلع» را راکت‌باران کرد

رسانه‌های عبری‌زبان از شلیک ده‌ها راکت از لبنان به سمت منطقه الجلیل و به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار خبر دادند.
کد خبر: ۶۸۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸ - 06August 2024

 به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، همزمان با پایان یافتن سخنان سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد این جنبش، حملات راکتی سنگینی شمال اراضی اشغالی را هدف گرفت و صدای آژیر‌های هشدار چندین بار به صدا درآمد.

حزب‌الله مقر پدافند هوایی اسرائیل در پایگاه «کیلع» را راکت‌باران کرد

در همین ارتباط، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم پایدار فلسطین در باریکه غزه و پشتیبانی از مقاومت سلحشور و شریف آن و نیز در واکنش به تجاوزات و عملیات ترور رژیم صهیونیستی در منطقه میفدون، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز سه‌شنبه مورخه ۰۶-۰۸-۲۰۲۴ مقر پدافند هوایی و موشکی دشمن را در پایگاه کیلع با ده‌ها راکت مورد هدف قرار داد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم گزارش داده شلیک بیش از ۲۰ راکت از لبنان به سمت منطقه الجلیل شمالی رصد شده است.

رسانه‌های عبری‌زبان همچنین از اصابت چند فروند راکت در منطقه کریات شمونه در شمال اسرائیل خبر داده‌اند. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی هم گزارش داده است که شلیک دستکم ۱۵ راکت به سمت ۷ شهرک واقع در منطقه الجلیل شمالی رصد شده است. در همین رابطه، بیمارستان شهر نهاریا امروز سه‌شنبه از افزایش شمار مجروحان حمله پهپادی حزب‌الله به الجلیل غربی به ۱۹ نفر خبر داد که وضعیت یکی از آنها را خطرناک عنوان کرد. رسانه‌های اسرائیلی همچنین تاکید کردند در نتیجه اصابت پهپاد حزب‌الله به یک خودرو، یک نفر کشته شده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار