نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل حماس/ اقدامات تروریستی نشانه ضعف صهیونیست‌هاست

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: اشغالگران صهیونیست در میدان اصلی مقابله با رزمندگان مقاومت ناتوان و ذلیل هستند و دستاوردی نیز نداشتند؛ لذا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.
کد خبر: ۶۸۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷ - 07August 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه، اظهار داشت: اشغالگران صهیونیست در میدان اصلی مقابله با رزمندگان مقاومت، ناتوان و ذلیل هستند و دستاوردی نیز نداشتند؛ لذا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل حماس/ صهیونیست‌ها با اقدامات تروریستی می‌خواهند شکست در نبرد غزه را جبران کنند

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها در نبرد غزه به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیدند و در مقابل حماس کاملاً ناتوان هستند، افزود: صهیونیست‌ها با اینگونه اقدامات می‌خواهند شکست‌های خود را در میدان نبرد با غزه جبران و افکار عمومی را منحرف کنند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی نشانه ضعف آن‌هاست و خواهند فهمید که این موضوع به ضررشان خواهد بود. مردم ایران ثابت خواهند کرد که نسبت به مهمان عزیز خود حساسیت و تعصب دارند و وظیفه خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار