فرمانده سپاه کربلا تأکید کرد؛

لزوم تلاش برای رسیدن به جامعه نوین اسلامی/ اصحاب رسانه دشمن شناس و مردم محور باشند

سردار «مسلمی» گفت: اصحاب رسانه باید به چند محور اولویت‌دار امانت‌داری و صداقت در بیان و نوشتار، دشمن‌شناسی و مردم‌محوری توجه داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ - 06August 2024

تلاش برای رسیدن به جامعه نوین اسلامی/ اصحاب رسانه دشمن شناس و مردم محور باشندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت ۱۷مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز بزگداشت خبرنگار، آئین استانی تجلیل و تکریم از خبرنگاران و اصحاب رسانه برتر در حوزه بسیج و سپاه کربلا با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در تالار جمشید ساری برگزار شد.

در این آئین که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا و سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد از خبرنگاران برتر خبرگزاری صداوسیمای مازندران، اصحاب رسانه شاخص در حوزه انعکاس اقدامات خدمت رسانی و محرومیت زدایی و نیز اعضای گروه تلویزیونی سپاه کربلا تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با گرامی‌داشت یاد شهدا به ویژه شهدای رسانه استان، از تمامی اصحاب رسانه به جهت همراهی و اطلاع‌رسانی اخبار حوزه بسیج و سپاه قدردانی کرد و اظهار داشت: در عصر کنونی اهمیت و تکالیف خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست و یک نقش محوری است.

وی افزود: امروز یک تکلیف مهم یک‌صدایی و همدلی با دولت چهاردهم است و برای یک هدف واحد که همانا خدمت به مردم است تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: خبرنگاران با سلاح قلم و دوربین در جنگ رسانه‌ای قرار دارند و باید امیدواری را منتشر کنند.

وی عنوان کرد: در فضای غبارآلودی که دشمن در حال سوءاستفاده است باید با بهره‌گیری از رسانه، توانمندی و پیام انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره و صادر کنیم.

فرمانده سپاه کربلا گفت: تبیین اهداف جمهوری اسلامی بسیار مهم است و ما امروز از هیچ چیزی هراسی نداریم و شهادت برای امنیت مردم جزو آرزو‌های ما است.

این مسئول اعلام کرد: امروز شور و نشاطی که در مردم است که خواهان پاسخ دندان‌شکن به اقدام ددمنشانه رژیم کودک‌کش است ستودنی است.

سردار مسلمی تاکید کرد: همه ایادی دشمن در ترس پاسخگویی ایران هستند و امروز این نکته یکی از موضوعاتی است که رسانه‌های انقلابی باید بدان توجه داشته باشند.

وی اشاره کرد: مسئله مهم دیگر آنکه اصحاب رسانه باید به چند محور اولویت‌دار امانت‌داری و صداقت در بیان و نوشتار، دشمن‌شناسی و مردم‌محوری توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد: انصاف در بیان اخبار و مستندگویی از شاخصه‌های مهم رسانه و خبرنگار است و وقتی بدان خدشه وارد شود منتج به انتشار شایعه در جامعه می‌شود.

این مسئول گفت: خبرنگار در تراز انقلاب در استان مازندران کم نیستند و این در تولیدات اصحاب رسانه مشهود است.

سردار مسلمی اذعان کرد: باید همه برای رسیدن به جامعه نوین اسلامی تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: دومین کنگره سرداران شهید به میزبانی مازندران در پیش است که نمایش بزرگ سرزمین عشق در شهرستان نوشهر از جمله برنامه‌هایی است که به مدت ۱۵ شب در حال اجرا است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: برای روز پنجشنبه ضمن دیدار با آیت‌الله جوادی، اجلاسیه ملی سردار شهید طوسی را در برج میلاد تهران خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: فیلم‌برداری سریال ۲۵ قسمتی شهید تورانی آغاز شده است و در حال انجام است.

سردارمسلمی از برگزاری رویداد ملی برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در قائم‌شهر از اول مهر با حضور ۳۲ استان کشور خبر داد و گفت: ۱۲ اجلاسیه برای اقشار گوناگون از ابتدای مهرماه از دانش آموزان گرفته تا ورزشکاران برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه نوعروسان و ۴۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۱۸ هزار بسته دانش‌آموزی در مهرماه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار