فرماندار ساری:

تببین نقش بانوان در دفاع مقدس نیازمند جهاد است

«نوبخت» با اشاره به اینکه تببین نقش بانوان در دفاع مقدس نیازمند جهاد است، گفت: زنان، حماسه آفرینان شجاع، مومن، پاکدامن، پشتیبان، متفکر و شریف هشت سال دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۶۸۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷ - 06August 2024

تببین نقش بانوان در دفاع مقدس نیازمند جهاد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری امروز در جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان که در فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان و هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تسلیت ایام شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس و با تاکید بر همدلی، همراهی و همگامی در جهت اعتلای نظام اسلامی اظهار داشت: زنان، حماسه آفرینان شجاع، مومن، پاکدامن، پشتیبان، متفکر و شریف هشت سال دفاع مقدس بودند.

وی عفاف و حجاب را یک میراث ارزشمند معنوی و یک مروارید پوشش بخش برای حیای بانوان ایران اسلامی تلقی کرد و افزود: زنان با چهار ضلع حیا، صبر، ایمان و ولایت یاوری در جنگ و همچنین با تزریق محبت و یاریگری در جبهه‌های حق علیه باطل کوشیدند تا با ایجاد یک روحیه مقاوم و ناشکننده در مقابل دشمنان بایستند.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه دشمن متوجه این موضوع شده است که انقلاب اسلامی مبانی ناب اسلام محمدی را در جهان ترویج می‌کند بنابراین تنها راه ضربه زدن به آن رواج بدحجابی و بی‌حجابی است گفت: به برکت انقلاب اسلامی، زنان ایران اسلامی در حوزه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تصمیم ساز و تصمیم گیر هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تببین نقش بانوان در دفاع مقدس نیازمند جهاد است، گفت: زنان مسلمان ایرانی با یادآوری رفتار و سیره حضرت زهرا (س) و مشی و منش حضرت زینب (س) به وظیفه انسانی و الهی خود عمل نمودند و اگر نبود صبوری، عزم و همت مجاهدانه ایشان، چنین مقاومت‌های پیروزمندانه‌ای در تاریخ ثبت و ضبط نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار