با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی صورت گرفت؛

تجهیز سایت‌های منطقه پدافند هوایی شرق به سامانه‌های موشکی و پهپادی بومی

سایت‌های منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با حضور امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» به سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی بومی تجهیز شد.
کد خبر: ۶۸۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴ - 07August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در سایت راهبردی ولایت منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این سایت راهبردی، میزان آمادگی دفاعی و توان رزم این یگان را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این بازدید در جمع کارکنان گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی  نیروی پدافند هوایی ارتش  و تبادل دانش با سایر مراکز مربوطه، فناوری پیشرفته‌ای که در تجهیزات و تسلیحات بومی این نیرو بکار گرفته شده، علاوه بر افزایش قابلیت‌های جدید و منحصر به فرد در زمینه عملیاتی، موجب ارتقاء توان رزم یگان‌های راهبردی پدافند هوایی شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه اقدامات صورت‌گرفته در راستای ارتقاء توان راداری، موشکی و پهپادی متناسب با تهدیدات متصور و در حال ظهور است، افزود: تولید قدرت برای مقابله با انواع تهدیدات در دستور کار جدی این نیرو است.

با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی، مواضع و سایت‌های منطقه پدافند هوایی شرق ارتش به سامانه‌سلاح‌های راداری، موشکی و پهپادی بومی تجهیز شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار