شهردار کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۲۱۰ دستگاه اتوبوس و ون به مرز خسروی

«نوروزی» از اعزام ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی به استعداد ۲۱۰ دستگاه خودرو و ۳۴۰ نفر نیروی پاکبان و بازرس خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰ - 07August 2024

اعزام ۲۱۰ دستگاه اتوبوس ون به مرز خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «نادر نوروزی» شهردار کرمانشاه امروز در آیین بدرقه ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی به استعداد ۲۱۰ دستگاه خودرو و ۳۴۰ نفر نیروی پاکبان و بازرس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۷۰ دستگاه اتوبوس، ۴۰ دستگاه وَن، ۳۰۰ نیرو پاکبان و ۴۰ بازرس در قالب هفت گروه در مسیرهای منتهی به مرز خسروی برای ارائه خدمات به زوار مستقر می‌شوند.

نوروزی افزود: با توجه به پیشرفت های فیزیکی در مرز خسروی و عریض و طویل کردن پارکینگ این مجموعه انتظار می رود تعداد زائران بیش از ادوار گذشته باشد.

وی با بیان اینکه پارکینگ این مجموعه ۱۲۰ هکتار وسعت دارد، ادامه داد: در سال جاری برای راحتی زائران اربعین حسینی وسعت این پارکینگ به ۲۶۰ هکتار افزایش یافت؛ کرمانشاه از قدیم الایام میزبان مهمانان امام حسین (ع) بوده و امروز نیز وظیفه ماست که این میزبانی را به نحو احسن به انجام رسانیم.

شهردار کرمانشاه گفت: امروز مرز خسروی به عنوان یکی از مرزهای مطمئن برای تردد زوار است و به همین دلیل نه تنها ایرانیان بلکه افرادی از خارج از مرزها برای زیارت کربلا از مرز خسروی عبور می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار