رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در دادگستری گلستان خبر داد؛

شناسایی و دستگیری ۹۷ کارچاق کن و متخلف در حوزه‌های قضایی گلستان

«رزاقی نژاد» گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در دادگستری گلستان، فقط در یکسال گذشته ۹۷ نفر شامل کارچاق کن، جاعل، شاهد دروغین و کارشناس متخلف، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹ - 07August 2024

شناسایی و دستگیری ۹۷ کارچاق کن و متخلف در حوزه‌های قضایی گلستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «مهدی رزاقی نژاد» رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در دادگستری گلستان در نشست بزرگداشت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در دادگستری گلستان، فقط در یکسال گذشته ۹۷ نفر شامل کارچاق کن، جاعل، شاهد دروغین و کارشناس متخلف، شناسایی و دستگیر شدند.

رزاقی نژاد افزود: استقرار دفاتر ثابت حفاظت و اطلاعات در همه حوزه‌های قضایی با دستور رئیس کل دادگستری استان یکی از علل موفقیت در کشف و برخورد با سوء جریانات در فضا‌های پیرامونی حوزه‌های قضایی استان است.

«حیدر آسیابی» رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه از تلاش‌های کارشناسان این مجموعه، قدردانی کرد و اظهار داشت: برخورد با کارچاق کن‌ها و کشف فساد‌هایی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته، نشان از تحول، پویایی و چابکی در حفاظت و اطلاعات استان است.

آسیابی افزود: مجموع این اقدامات نشان می‌دهد اعتماد به مدیران جوان و انقلابی همچون رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان گلستان، انتخاب درست و هوشمندانه‌ای بود.

وی در ادامه این جلسه بر به روز کردن دانش و مهارت‌های کارکنان این حوزه تاکید کرد و گفت: استفاده از فناوری‌های نوین، ابلاغ چارت جدید حفاظت و اطلاعات و افزایش نیروی انسانی و منابع مالی در آینده نزدیک، بستر را برای ارتقای سلامت فضای حوزه‌های قضایی استان فراهم خواهد ساخت.

در مراسم امروز از ۱۰ نفر از مسئولان و رابطان برتر حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان قدردانی شد.

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ نسبت به جایگاه قانونی مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، روز ۱۷ مرداد به عنوان حفاظت و اطلاعات نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار