فرمانده کل انتظامی کشور در جمع خبرنگاران: 

به اتباع خارجی در مبادی مرزی اجازه خروج داده نمی‌شود

سردار رادان تاکید کرد: به اتباع خارجی برای حضور در راهپیمایی اربعین در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم صادر نمی‌شود. 
کد خبر: ۶۸۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ - 07August 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه رزمایش طرح اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه مانور بزرگ اربعین تمامی یگان‌های انتظامی برای کمک به خدمت و همکاران مستقر در مرز‌ها حاضر هستند.

به اتباع خارجی برای اربعین در مبادی مرزی اجازه خروج داده نمی‌شود

سردار رادان افزود: برای مراسم باشکوه اربعین سه هزار گشت خودرویی شامل گشت انتظامی، راهور و ضربت و مبارزه با مواد مخدر نیرو‌های انتظامی مجموعه‌های خدمت رسانی را همراهی می‌کند که از این تعداد یک هزار خودرو نیز کنترل عملیات برای مدیرت ترافیک را بر عهده خواهند داشت. 

فرمانده کل انتظامی اضافه کرد: در موضوع خدمت رسانی به زائران تا به امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه صادر شد که ۶۵۰ هزار گذرنامه زیارتی بود.

سردار رادان به موضوع اتباع خارجی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اتباعی که متقاضی زیارت اربعین هستند باید با دریافت دفترچه خادم از دفاتر رسمی اقدام کنند و به هیچ زائری در مبادی مرزی دفتر خادم ارائه نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه اتباع خارجی فقط از مرز چزابه اجازه خروج و ورود برای سفر اربعین دارند گفت: درباره اتباع غیرمجاز نیز با توجه به اینکه سیاست و برنامه ما مبتنی بر بازگشت تمامی اتباع غیرمجاز است؛ این عزیزان باید تا پایان سال کشور را ترک کرده و به کشور خود بازگردند.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها