استاندار کرمانشاه در پیامی مطرح کرد؛

وظیفه مهم خبرنگاران آگاهی بخشی و ایجاد وحدت ملی است

«صحرایی» به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 07August 2024

وظیفه مهم خبرنگاران آگاهی بخشی و ایجاد هم افزایی و اتحاد عمومی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پیامی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به تمام تلاشگران صادق و متعهد میدان خبر و رسانه استان کرمانشاه صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد ماه و «روز خبرنگار»، فرصتی شایسته برای گرامیداشت اصحاب رسانه و تلاشگران عرصه خبر و روایت حقایق است؛ یک مجموعه موثر و جریان ساز که نقشی کلیدی در ارتقای آگاهی و بصیرت مردم دارد و تعهد، انصاف و کارآمدی آنان همواره حامی و همراه جامعه در شرایط مختلف و بزنگاه های حساس بوده است.

چند سالی است که تقارن پر معنای روز خبرنگار و ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام یادآور یک حقیقت بزرگ درباره جایگاه مقدس پیام آوری و آگاهی بخشی و برگرفته از منش والا و مسیر روشنگرانه حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. مفهوم پیام آوری و حقیقت‌نگاری با تکرار حوادث کربلاگونه این روزها در غزه و تکرار خونریزی‌ها و جنایت های بی شرمانه یزیدها و شمرهای زمان، اهمیت و ارزش مضاعف یافته و خبرنگاران و راویان صادق و متعهد را به میدان روایت ظلم و ستم صاحبان زور و زر و تزویر و بوق های رسانه ای آنها کشانده است.

در کنار حدود ۴۰ هزار شهید بیگناه، تاکنون بیش از ۱۶۰ خبرنگار غزه هم جان خود را در مسیر روایت حقیقت و مظلومیت و مقابله با تجاوز و دروغ تقدیم و نامشان را بر صفحه وجدان‌های بیدار تاریخ جاودانه کرده اند.

بی شک در کنار ده ها مسئولیت و وظیفه مهم و جدی خبرنگاران از جمله امیدبخشی، آگاهی بخشی و ایجاد هم افزایی و اتحاد عمومی برای کمک به اصلاح امور و حل مشکلات کشور، وظیفه دیگری هم بر دوش فعالان این حوزه سنگینی می کند یعنی بر هم زدن روایت جعلی کارتل های رسانه ای وابسته به جبهه سلطه گر و جنایت پیشه صهیونیستی و حامیان فریبکار آن. آیین بزرگ اربعین حسینی فرصتی مغتنم برای ادای این وظایف بزرگ و تکرار یک حرکت زینبی جدید است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همه خبرنگاران شهید، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمام تلاشگران صادق و متعهد میدان خبر و رسانه استان کرمانشاه تبریک عرض می کنم و امیدوارم که روز به روز شاهد جهتگیری و اهتمام بیشتر این قشر شرافتمند در پیگیری و مطالبه گری دغدغه های ریشه ای استان و تقویت پیشرفت و تعالی استان کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار