رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

لزوم توسعه اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت/ جبهه مقاومت به بلوغ رسیده‌ است

حجت‌الاسلام گواهی گفت: امروز جبهه مقاومت به بلوغ رسیده‌ است و باید این نکات برجسته شود؛ چرا که انتشار اخبار امیدبخش این جبهه، موجب ناامیدی دشمن می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 07August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم برزگداشت روز خبرنگار که صبح امروز (چهارشنبه) در سالن جلسات خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس مهم‌ترین رسانه در زمینه پیام‌رسانی شهداست.

حجت‌الاسلام گواهی

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه با اشاره به پویایی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب‌ها در جهان نهایتاً یک دهه دوام می‌آورند؛ اما امروز چهل و ششمین سالگرد انقلاب شکوهمند انقلاب  اسلامی را پشت سر می‌گذاریم و چشم‌های همه جهانیان به ایران اسلامی خیره شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: امروز بیش از یک میلیارد مسلمان در دنیا منتظر تصمیم و دستور ولی امر مسلمین جهان هستند و ما باید پیام انقلاب اسلامی را جهانی کنیم.

وی یادآور شد: اقامه نماز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر پیکر شهید اسماعیل هنیه بازتاب خیلی خوبی داشت و این موضوع نشان از پویایی انقلاب اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام گواهی گفت: کاندیدا‌های ریاست جمهوری آمریکا در مناظرات تلویزیونی خود ده‌ها بار نام ایران را می‌برند و این در حالی است که کشور‌های قدرتمند زیادی همچون چین، روسیه و برخی کشورهای اروپایی در جهان وجود دارند، اما چطور می‌شود که در این رقابت انتخاباتی، بیشترین سخن درباره ایران است؟

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: هر کسی که بتواند در این مناظرات درباره مهار ایران در عرصه بین‌المللی و  جبهه مقاومت سخن بگوید، به عنوان یک امتیاز برای او محسوب می‌شود و این نشان می‌دهد که ایران اسلامی کشوری قدرتمند است. امروز جمهوری اسلامی ایران دارای توانمندی‌های بسیاری است و این را باید شما خبرنگاران در عرصه خبری تبیین کنید. 

وی با اشاره به توجه جهانیان به تحولات ایران عنوان کرد: امروز رسانه‌های خارجی بیشتر به قدرت ایران و  انتخابات ایران چشم دوختند و به آن حساس هستند.

حجت‌الاسلام گواهی به مواضع رئیس جمهور درخصوص حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور با نگاه مثبت خود به موضوع فلسطین، مواضع روشن و شفافی را در مراسم تنفیذ و تحلیف خود مطرح کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ما باید نقاط قوت ایران را در حوزه خبر به خوبی نشان دهیم، یادآور شد: اتفاقات مبارکی در جمهوری اسلامی ایران در حال رخ دادن است و شما در خبرگزاری دفاع مقدس نباید فقط به اخبار حوزه دفاع مقدس توجه داشته باشید، بلکه باید پیشرفت‌های کشور را در عرصه‌های مختلف تبیین کنید. امروز جبهه مقاومت، دفاع مقدس ما بوده و اخبار مقاومت شیرین‌تر از خبر‌های دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت به بلوغ رسیده‌ است و باید این نکات برجسته شود؛ چرا که انتشار اخبار امیدبخش این جبهه، موجب ناامیدی دشمن می‌شود. هر جایی که محکم و قاطعانه ورود پیدا کردیم و پیشرفت داشتیم موجب یأس و ناامیدی دشمن شده است.

حجت‌الاسلام گواهی با تاکید بر لزوم توسعه اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت گفت: چرا ما نباید راهیان نور و راهیان پیشرفت را برجسته کنیم؟ خدمات و پیشرفت‌های ارزنده‌ای را پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم که همگی آن‌ها باید برای نسل‌های جدید بازگو و تبیین شود.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه شغل خبرنگاری بسیار مقدس ولی پر هزینه است، ادامه داد: گاهی انتشار یک خبر یا مطلب، شاید اهانت‌هایی از سوی معاندان را علیه ما در پی داشته باشد، اما با وجود این، ما موظف هستیم که پیام انقلاب، اسلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و شهدا را تبیین کنیم.

وی افزود: همه ما مسئولیت سنگینی در انعکاس اخبار و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی داریم. اگر دستاورد‌های دفاع مقدس و نیرو‌های مسلح را برجسته کنیم، می‌تواند برای کشورمان دستاورد‌های زیادی داشته باشد.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه با اشاره به اجتماع عظیم دانشجویان در کشور‌های غربی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، دانشجویان در اروپا و آمریکا ضمن تحصن، پرچم فلسطین را بلند می‌کنند و مظلومیت مردم غزه را به تصویر می‌کشند. 

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه «طوفان‌الاقصی» فلسطین را جهانی کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی یک برخورد الهی با رژیم غاصب صهیونیستی صورت گیرد و به حیات این جریان فاسد، تبهکار و خودخواه خاتمه دهد تا مردم مظلوم فلسطین نفس راحتی بکشند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار