معاون عمرانی استاندار گلستان:

پروژه موزه دفاع مقدس گلستان در موعد مقرر به سرانجام می‌رسد‌+ تصاویر

مهیائی گفت: در ادوار گذشته توجه ویژه‌ای برای پیشبرد پروژه موزه دفاع مقدس نبود، اما از زمان شروع دولت سیزدهم توجه دلسوزانه و راهبردی به این پروژه انجام شده و ان‌شاءالله در موعد مقرر به سرانجام می‌رسد.
کد خبر: ۶۸۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 07August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه کمیته عمرانی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان امروز چهارشنبه هفدهم مرداد با حضور «سید مهدی مهیائی» معاون عمرانی استاندار گلستان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی»مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «سیدمحمدرضا سیدالنگی» شهردار گرگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات حفظ آثار برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در این جلسه ضمن درخواست کمک‌های شبانه روزی جهت افتتاح فاز اول پروژه موزه دفاع مقدس اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس استان مطالبه عمومی جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا و عموم مردم فهیم استان گلستان است و جهت رسیدن به این مقصود نیازمند مساعدت و همکاری تمامی مسئولین و مدیران مربوطه و اختصاص اعتبارات لازم است.

«سید مهدی مهیائی» معاون عمرانی استاندار گلستان در این جلسه ضمن تاکید در خاک‌برداری و به‌سازی جاده منتهی به موزه دفاع مقدس اظهار داشت: برای سرعت بخشیدن به روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گلستان باید تمهیداتی لحاظ کنیم تا انشالله هر چه سریعتر این پروژه ارزشمند ملی در استان به بهره برداری برسد.

وی افزود: اقدامات خوبی در دو سال اخیر در حوزه دفاع مقدس صورت گرفت و اعتبارات خوبی تخصیص یافت که نتیجه تلاش و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها است.

مهیایی گفت: در ادوار گذشته توجه ویژه‌ای برای پیشبرد پروژه موزه دفاع مقدس نبود،  اما از زمان دولت سیزدهم توجه دلسوزانه و راهبردی به این پروژه انجام شده است و باید در موعد مقرر به سرانجام برسد.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: شهرداری نسبت به انتقال تجهیزات و ماشین آلات سنگین و اداره کل راه و شهرسازی نسبت به اعزام کمپرسی جهت تخلیه بار و تامین بیس مورد نیاز جهت بهسازی جاده موزه دفاع مقدس در هفته آینده اقدام کنند.

مهیایی در پایان تصریح کرد: با حمایت‌ها و مساعدت‌هایی که از سوی دستگاه‌های اجرایی استان با هدایت استاندار و معاونین استاندار از ساخت موزه دفاع مقدس استان صورت می‌گیرد امیدواریم این پروژه ارزشمند فرهنگی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها