استاندار همدان:

نقش خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام بی بدیل است

«قاسمی‌فرزاد» با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، گفت: نقش خبرنگاران نیک‌اندیش در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیان حقایقی که رسانه‌های بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی‌بدیل است.
کد خبر: ۶۸۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ - 07August 2024

نقش خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام بی بدیل استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان،  «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار یادآور مجاهدت تلاشگران بی‌ادعایی است که در عرصه جهاد تبیین جان خود را در کف اخلاص نهادند تا رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را به سرانجام برسانند.

خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند، دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای برای احقاق حقوق شهروندی تلاش می‌کنند.

یکی از مهمترین مؤلفه‌های رشد و توسعه در هر جامعه‌ای، اطلاع‌رسانی خدمات حاکمیت به مردم است و در روزگاری که شاهد جنگ رسانه‌ها و نبرد روایت‌ها در دنیا هستیم، نقش خبرنگاران نیک‌اندیش در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان حقایقی که رسانه‌های بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی‌بدیل است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و فرا رسیدن ۱۷ مردادماه سال‌روز شهادت این شهید والامقام که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده را به اصحاب رسانه و مطبوعات استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون تمامی فعالان عرصه رسانه و قلم را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها