معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی:

دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است

ناهیدی گفت: دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است. امروز بیان و تبیین ابعاد و جزئیات این واقعه حماسه‌ساز با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب در عین نوآوری و خلاقیت از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۶۸۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 07August 2024

دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی،‌ «حسن ناهیدی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) در دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن بزرگداشت نام و یاد شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است. امروز بیان و تبیین ابعاد و جزئیات این واقعه حماسه‌ساز با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب در عین نوآوری و خلاقیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: دشمن از هر ترفندی برای سیاه‌نمایی در جامعه و دور کردن نسل جوان از هویت‌ها و ارزش‌های دینی و اسلامی استفاده می‌کند.

در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی عنوان کرد: ایثارگری و رشادت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، امنیت کشور را تأمین کرد لذا هرچه از آنها یاد و قدردانی نماییم، هنوز نتوانسته‌ایم آنگونه که باید ادای دین کنیم. از همین رو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش در جهت ترویج و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس با استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری از ضرورت‌های مهم و حائز اهمیت است و باید در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با تأکید بر اینکه جوانان امروز میهن اسلامی نیز هراسی از جبهه استکبار ندارند، افزود: در برگزاری باشکوه مراسم هفته دفاع مقدس و روایت این حماسه عظیم به نگاهی متفاوت، نوگرا و خلاق نیاز داریم. در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هفته دفاع مقدس، تلاش داریم تا با استفاده از نوگرایی، نسل نوجوان و جوان را از زوایای مختلف این دوران آگاه کنیم. از همین رو استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و هنری در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم درعرصه جهاد تبیین پررنگ ظاهر شویم.

سرهنگ الهی راد با اشاره به نقش محوری مردم شریف در دفاع مقدس، متذکر شد: برگزاری همایش ­ها و برنامه­های متعدد در حوزه تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس، تجلیل از مادران و همسران شهدا، یادواره‌­های شهدا و... باید فضا به گونه‌ای باشد تا فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و وطن دوستی را به نسل جوان منتقل کنیم و امیدواریم در این زمینه موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار