مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

خبرنگاران، پاسداران حماسه دفاع مقدس در جبهه فرهنگی هستند

سردار «اسلامی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک به تمامی فعالان عرصه خبر، با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در جامعه، آنها را پل ارتباطی بین نسل‌های مختلف و پاسداران حماسه دفاع مقدس در جبهه فرهنگی دانست.
کد خبر: ۶۸۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ - 07August 2024

خبرنگاران، پاسداران حماسه دفاع مقدس در جبهه فرهنگی هستندسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در تلاشند تا با تحریف تاریخ و خدشه‌دار کردن ارزش‌های دفاع مقدس، جوانان را از آرمان‌های انقلاب دور کنند، بر ضرورت روایت دقیق و صحیح حماسه‌های دفاع مقدس توسط خبرنگاران تأکید کرد.

سردار اسلامی اظهارداشت: خبرنگاران با قلم توانمند خود می‌توانند روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را در دل جوانان زنده نگه داشته و الگو‌های ماندگاری از شجاعت، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را به نسل آینده معرفی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با اشاره به شرایط کنونی و پیچیدگی‌های فضای رسانه‌ای، بر لزوم افزایش آگاهی و بصیرت خبرنگاران تأکید کرد.

وی افزود: خبرنگاران باید با شناخت دقیق از اهداف دشمنان، با قلم خود در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار گرفته و از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس پاسداری کنند.

سردار اسلامی همچنین با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی در بین خبرنگاران خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، وحدت و همکاری همه فعالان رسانه‌ای بیش از پیش ضروری است، خبرنگاران باید با همدلی و تعامل سازنده، در جهت تقویت بنیان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

در پایان، سردار اسلامی از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع تقدیر و تشکر کرد و برای آنان موفقیت روزافزون در انجام وظایف خطیرشان آرزو نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها