فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار همتای بلاروسی:

رژیم کودک‌کش صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیک شده است

امیر سرتیپ «واحدی» با بیان اینکه همه مصیبت‌های منطقه و جهان زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیک شده است.
کد خبر: ۶۸۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 07August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «آندری یولانوویچ لوکانوویچ» فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی جمهوری بلاروس که به دعوت فرمانده نیروی هوایی ارتش به کشورمان سفر کرده است، با حضور در ستاد نهاجا، با امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی بلاروس با امیر سرتیپ واحدی دیدار کرد

امیر سرتیپ واحدی در این دیدار، ضمن خیر مقدم به فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس، دو کشور را دارای مناسبات مشترک دانست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: همه مصیبت‌های منطقه و حتی جهان زیر سر آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با درایت خود، آمریکا را ام‌الفساد و شیطان بزرگ عنوان کردند که با سلطه‌طلبی خود، به دنبال جنگ، مناقشه، مقابله با استقلال و خود اتکایی کشور‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: این زوج خبیث اثر متقابل دارند و ریشه خباثت در منطقه رژیم منحوس صهیونیستی است و تا ریشه آن برچیده نشود در آرامش نخواهیم بود؛ البته معتقدیم که این رژیم کودک‌کش به پایان عمر خود نزدیک شده است. تاریخ نشان داده هرکس با ظلم حکومت کند، بر حکومت نخواهد ماند.

امیر واحدی اضافه کرد: ما برای دفاع از کشور و تمامیت ارضی خود، چاره‌ای جز آمادگی دفاعی و توسعه تجهیزات نظامی نداریم.

فرمانده نهاجا تأکید کرد: ما آماده توسعه روابط متقابل دفاعی و نظامی و ارائه تجربیات خود در حوزه‌های ساخت و تولید تجهیزات نظامی و آموزشی به دوستان خود هستیم.

فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس نیز، ضمن قدردانی از دعوت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر توسعه روابط در حوزه‌های دفاعی و نظامی تأکید کرد.

سرلشکر «لوکانوویچ» از بخش‌های مختلف نهاجا، از جمله آماد و پشتیبانی، جهاد و خودکفایی، دانشگاه ستاری و پایگاه شهید لشگری بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار