با صدور پیامی؛

سرهنگ «جوشقانی» روز «خبرنگار» را تبریک گفت

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی سالروز گرامیداشت مقام «خبرنگار» را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ - 07August 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «سید مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی سالروز گرامیداشت مقام «خبرنگار» را تبریک گفت.

سرهنگ «جوشقانی» روز «خبرنگار» را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است:

با احترام در روزشمار رسمی کشور، ۱۷مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار، گواهی واثق بر منزلت والای حوزه اطلاع‌رسانی، خبر و رسانه است. روزی که مبیّن مجاهدت‌های دلسوزانه اصحاب رسانه و جامعه خبری بر پهنه افکار عمومی و تنویر اذهان همگانی در مسیر همگرایی، امیدآفرینی و جهاد تبیین است.

رشد و توسعه‌ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی‌رسانی به مردم است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک‌اندیشان بلندنظر عرصه‌ی اطلاع‌رسانی هستند.

هفدهم مرداد ماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به همه‌ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه‌ی اطلاع‌رسانی و نیز شما خبرنگاران صدیق و شریف در خبرگزاری دفاع مقدس صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از ایزد منان برای همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران گرامی در روابط عمومی ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور، توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافرازی و سربلندی تمنا دارم.

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل
سرهنگ سید مجید جوشقانی

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار