استاندار کرمان:

نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز بسیار تاثیرگذار است

«فداکار» با تاکید بر اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز بسیار تاثیرگذار است گفت: زنان در همایش بانوان اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان نیز خوش درخشیدند.
کد خبر: ۶۸۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ - 07August 2024

نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز بسیار تاثیرگذار است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان روز چهارشنبه در آیین اختتامیه همایش بانوان تاثیرگذار به نقش موثر زنان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، مدیریت و اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و سهم بالایی نیز در تاثیرگذاری بر گروه‌های مختلف دارند.

وی اظهار کرد: اثرگذارترین و مهمترین نقش بانوان در حیطه مادری است زیرا مادر محور خانواده محسوب می‌شود و کانون خانواده را حفظ می‌کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه، نقش اجتماعی زنان نیز به عنوان گروه مرجع، مورد اعتنا و اثرگذار است، یادآور شد: این اثرگذاری به دلیل نوع نگاه متفاوت و عاطفی است که بانوان به جامعه دارند.

فداکار ادامه داد: در عرصه اقتصادی نیز بانوان موفقی داریم و کارآفرینان برتر بین‌المللی شده‌اند ضمن اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بانوان در نقش همسری و مادری نیز تاثیرگذار هستند ادامه داد: نقش اجتماعی زنان به عنوان گروه مرجع اجتماعی اثرگذار است و بانوان در نقش های اجتماعی به دلیل عطوفت و خصوصیات زنانه ای که دارند اثرگذاری بیشتری دارند.

فداکار بیان کرد: بانوان در نقش معلمی، مدیریتی، بهداشت، درمان، ورزش، اقتصادی و سایر حوزه ها نیز موفق تر هستند.

وی با تاکید بر اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز بسیار تاثیرگذار است گفت: زنان در همایش بانوان اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان نیز خوش درخشیدند و حضور بانوان به عنوان پیرغلام حسینی و افراد تاثیرگذار در این حوزه بسیار زیبا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار