سردار عبدالرضا آزادی خبر داد؛

تشکیل شورای راهبردی تبیین مکتب شهید سلیمانی در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که باید به شهید سلیمانی به شکل یک مکتب و یک مدرسه درس‌آموز نگاه شود.
کد خبر: ۶۸۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ - 07August 2024

تشکیل شورای راهبردی تبیین مکتب شهید سلیمانی در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیجبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا آزادی» رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که به شهید سلیمانی به شکل یک مکتب و یک مدرسه درس‌آموز نگاه شود. بر همین اساس یک شورا در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت سپاه و بسیج مستضعفین تحت عنوان شورای راهبری و تبیین مکتب شهید سلیمانی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ یک دوره و بعد در سال ۱۴۰۲ دوره دوم تربیت راوی مربی مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان با حضور اساتید کشوری برگزار شد. منتخبین این دو دوره امروز در سومین دوره که خدارا شاکریم در اردوگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است تحت عنوان تربیت استاد راوی مکتب شهید سلیمانی که طی سه روز با حضور اساتید عزیز که هم رزم شهید بودند و با همکاری بنیاد مکتب شهید سلیمانی که مباحث تخصصی‌تر و تکمیل‌تر از قبل ارایه می‌شود با این امید که ان‌شاءالله این عزیزان و فراگیران مشابه همین دوره را در استان‌های خود برگزار نمایند و راوی تربیت کنند تا این مکتب تبیین شده و به گفتمان تبدیل شود و بعنوان ترجمان مکتب ولایت و ایثار و مقاومت و شهادت در جامعه ترویج شده و زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار