پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ «مهدوی فرد» با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲ - 07August 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار که مصادف با سالروز شهادت «محمود صارمی» که به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

۱۷ مردادماه سالروز شهادت «محمود صارمی» یادآور تلاش مجاهدانی خستگی‌ناپذیر است که برای آگاهی بخشی و شفاف‌سازی جریانات و رویدادهای مختلف، مسئولیتی سنگین و مقدس را بر عهده داشته و با قبول مشقات این راه خطیر در مسیر تعالی جامعه تلاش می‌کنند.

بی شک  در عصر ارتباطات و تنوع و پیچیدگی  ابزارهای  ارتباطی، نقش  و رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه  در  گسترش خیر عمومی  و  انعکاس شفاف اخبار به  آحاد جامعه بسیار خطیر و حساس است که تحقق این امر نیازمند اهتمام مسئولانه خبرنگارانی است که همواره در برافروختن چراغ اطلاع رسانی و آگاهسازی پیشگام بوده اند.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اصحاب رسانه، از مجاهدت دلسوزانه تمام تلاشگران عرصه اندیشه و آگاهی که در سنگر دفاع از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران سربلند با سلاح قلم، روایت عشق، حقیقت و صداقت می نمایند و نسبت به انعکاس و انتشار صحیح و به موقع اخبار، اهتمام می ورزند، با کمال امتنان و ارادت، تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار