در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران آمده است؛

خبرنگاران افسران خط مقدم نبرد رسانه‌ای با دشمن هستند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» و بزرگداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.  
کد خبر: ۶۸۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ - 07August 2024

خبرنگاران افسران خط مقدم نبرد رسانه‌ای با دشمن هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» و بزرگداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.  

در این بیانیه آمده است: هشت سال دفاع مقدس صحنه‌ی حضور مردان مؤمن و متعهد ایران اسلامی است که حماسه آفریدند و در میان اقشار مختلف مردم، حضور خبرنگاران و نقش آفرینی این قشر فهیم و با بصیرت در این حماسه‌ی ماندگار بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده است.  

هفدهم مرداد بهانه‌ای برای تجلیل و تکریم از خبرنگاران فهیم و متعهد و فعالان عرصه‌ی اطلاع رسانی و فرصتی گرانسنگ برای پاسداشت مقام و منزلت حرفه خبرنگاری و تجلیل از اصحاب رسانه در کشور قلمداد می‌شود.  

روز خبرنگار تداعی‌گر یاد و خاطره شهید عرصه اطلاع رسانی، خبرنگار مجاهد و حماسه نگار «محمود صارمی» است که با خون خود حیات تازه‌ای به عزت خبرنگاران بخشید.

خبرنگاران افسران خط مقدم نبرد رسانه‌ای با دشمن هستند که رسالت خطیر و مهم اطلاع رسانی و انتقال خبر را در جامعه برعهده دارند.

خبرنگاران دفاع مقدس که از روز‌های نخست جنگ پای به پای رزمندگان به میدان آمدند تا لحظه لحظه‌ی ایثار و شهادت مردان بی ادعای ایران اسلامی را با قلم حماسه نگاری کنند.

خبرنگاران دفاع مقدس از جمله کسانی اند که پیام شهادت طلبی ملت حق طلب را از دل آتش و خون و خطر به گوش جهان و جهانیان رساندند.

خبرنگاران پیام آوران حق و آزادی هستند که «نارنجک»، «ژ۳» و «کلاشینکف» را کنار گذاشته و قلم را به دست گرفته تا معبر پیروزی برابر قدرت‌های تا بن دندان مسلح را شناسایی و فرزندان این مرز و بوم را در مبارزه‌ی فرهنگی با دشمن یاری رسانده و در این راه نیز به خداوند خود ایمان داشتند.

درود و رحمت الهی بر خیل عظیم شهدای خبرنگار که در نهایت مظلومیت به شهادت رسیده اند و جاودانه شدند و آثار به یاد ماندنی برجای گذاشتند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان با گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی»، یاد و نام ۲۸ خبرنگار شهید استان مازندران را گرامی داشت و اعلام کرد: امروز می‌توان از خبرنگاران به عنوان طلایه داران حماسه‌ی هشت سال دفاع مقدس و علمداران جبهه آگاهی بخشی برای مقاومت و مقابله با تهدیدات قدرت‌های استکباری و هجمه‌های رسانه‌ای غرب و مجاهدان میدان جهاد تبیین یاد کرد که در جهاد رسانه‌ای رسالت خطیری را برعهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار