مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

خبرگزاری دفاع مقدس مازندران عملکردی موفق و قابل تحسین دارد

سرهنگ «سلامی» از خبرگزاری دفاع مقدس مازندران به عنوان خبرگزاری موفق در حوزه نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت یاد کرد و گفت: باید این موفقیت‌ها استمرار پیدا کند و همچنان شاهد درخشش خبرنگاران این خبرگزاری باشیم.
کد خبر: ۶۸۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ - 07August 2024

خبرگزاری دفاع مقدس مازندران عملکردی موفق و قابل تحسین داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در آئین تقدیر از خبرنگاران دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در مازندران ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس در استان مازندران اظهار داشت: کار در حوزه خبر و رسانه به خاطر مشقات و سختی‌هایی که دارد یک نوع مجاهدت به شمار می‌آید.

وی با اشاره به مقدس بودن فضای خبرگزاری دفاع مقدس افزود: خبرنگاران دفاع مقدس رزمندگان نبرد رسانه‌ای دشمن هستند که با قلم و کلمات با دشمنان به مبارزه می‌پردازند.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه خبرنگاران جهادگران راه حق و حقیقت هستند، اذعان داشت: روز خبرنگار بهانه‌ای برای تجلیل از این مجاهدان میدان روشنگری و بیدارگری است.

وی از خبرگزاری دفاع مقدس مازندران به عنوان خبرگزاری موفق در حوزه نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت یاد و تصریح کرد: باید این موفقیت‌ها استمرار پیدا کند و همچنان شاهد درخشش خبرنگاران این خبرگزاری باشیم.

سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اهدای لوح سپاس از زحمات و مجاهدت‌های «حدیثه صالحی» مسئول خبرگزاری دفاع مقدس مازندران و «محمدعلی نظری» عکاس این خبرگزاری تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار