مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان:

«حریم رسالت» حرکتی جریان‌ساز در حوزه زن و رسانه شد

«یعقوب‌نژاد» با بیان اینکه برگزاری دو دوره جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان «حریم رسالت»، حرکت جریان‌ساز در حوزه «زن» و «رسانه» شد، گفت: امسال نیز سومین دوره جشنواره به صورت ملی و بین‌المللی به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ - 07August 2024

«حریم رسالت» حرکتی جریان‌ساز در حوزه زن و رسانه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «زهرا یعقوب‌نژاد» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه حوزه زن و خانواده حوزه‌ای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز است، اظهار داشت: چند اتفاق موثر در حوزه زنان در دولت سیزدهم رقم خورده است که قابل توجه بوده است و اختصاص «بودجه هزینه» برای حوزه زن و خانواده نیز برای اولین بار رقم خورد.

وی با بیان اینکه برگزاری دو دوره جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان «حریم رسالت» و اختصاص دبیرخانه دائمی آن به سازمان بسیج رسانه استان گیلان حرکت جریان‌ساز در حوزه «زن» و «رسانه» شد، افزود: امسال نیز سومین دوره جشنواره به صورت ملی و بین‌المللی به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد.  

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با تبریک روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیده طاهره حدادنژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در سال ١۴٠٣ بیان کرد: شهیده طاهره حدادنژاد نخستین بانوی شهیده رسانه کشور است که در سال جاری به معنوی شهیده شاخص رسانه کشور معرفی شده است.  

یعقوب‌نژاد به برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار به عنوان یکی دیگر از  برنامه‌های ویژه زنان گیلان اشاره کرد و افزود: معرفی زنان تاثیرگزار به گونه‌ای که  منتخبین از طریق سامانه اطلاعات خود را بارگذاری و انتخاب شدند که این مورد نیز در حوزه زنان به صورت ویژه اتفاق افتاد.  

وی با بیان اینکه بخش اعظم فعالیت حوزه زن و خانواده به حوزه جمعیت  تخصیص داده شده است، افزود: کنشگران جمعیت نیز در استان گیلان احصا، آموزش و معرفی شدند تا در این حوزه به عنوان سفیران جمعیت فعالیت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به برگزاری اجلاسیه ویژه زنان شهدای گیلان در راستای برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان افزود: اهمیت پرداختن به موضوع  «زن» ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد.

انتهای پیام /

 

نظر شما
پربیننده ها