مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان:

زنانِ مسلمان مردانه‌ترین میدان‌ها را فتح کردند

«عاشوریان» با بیان اینکه زنان، مردانه‌ترین میدان‌ها را فتح کردند، گفت: بانوان شهیده و رزمندگان زن، سرافرازانه تاریخ‌سازی کردند و گیلان نیز ۴٩ شهید و ٣٢٠ زن رزمنده و ۶٩ بانوی جانباز را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۶۸۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶ - 07August 2024

زنانِ مسلمان مردانه‌ترین میدان‌ها را فتح کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «طاهره عاشوریان» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در اداره آب و فاضلاب شهر سد بیجار با اشاره به برگزاری اجلاسیه ویژه زنان در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان اظهار داشت: زنان از جمله عناصر موثری بوده که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاثیرگذار بودند.  

وی با تاکید بر اهمیت نقش فردی و اجتماعی زنان گفت: زنان اگر در سنگر جهاد و معنویت نقش‌آفرین بودند در سنگر مادری و همسری نیز به عنوان مهمترین عنصر مسئولیت اجتماعی خود دانسته و نقش‌آفرین بودند.

وی با اشاره به نقش آفرینی حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا و واقعه کربلا گفت: شهدای زن و زنان رزمنده و جانباز گیلانی با جهان بینی و تاسی از مکتب زینب (س) نقش آفرینی کرده و امروز وظیفه ما الگوسازی آن عزیزان به نسل جوانان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زنان، مردانه‌ترین میدان‌ها را فتح کردند، تصریح کرد: بانوان شهیده و رزمندگان زن، سرافرازانه تاریخ‌سازی کردند و گیلان نیز ۴٩ شهید و ٣٢٠ زن رزمنده و ۶٩ بانوی جانباز را به خود اختصاص دادند.

عاشوریان با بیان اینکه دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان همه ادارات و دستگاه‌ها و مدیران توجیهات لازم و مشارکت لازم دارند لذا  امور بانوان دستگاه‌ها نیز نقش‌آفرینی کنند، گفت: شایسته است مسئولین امور بانوان دستگاه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در راستای اجلاسیه شهدای زن و کمیته زن و دفاع مقدس استان ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار