امام‌جمعه ایلام:

ائمه جمعه محور و فرمانده فرهنگی جامعه هستند

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:امام جمعه در هر شهر و شهرستان به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی و دینی، سخنگو و زبان رسمی مردم برای ارتباط با مسئولان است.
کد خبر: ۶۸۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴ - 07August 2024
ائمه جمعه محور و فرمانده فرهنگی جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی تبار» امام‌جمعه ایلام امروز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام، اظهار کرد: امام جمعه در هر شهر و شهرستان به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی و دینی، سخنگو و زبان رسمی مردم برای ارتباط با مسئولان است.
 
وی با بیان اینکه امام جمعه هم سخن مردم را بیان می‌کند و هم عموم مردم را به شعائر دینی دعوت می‌کند، ابراز کرد: نقش امام جمعه یک نقش بی‌بدیل در جامعه اسلامی است.
 
امام جمعه ایلام با بیان اینکه شورای سیاستگذاری نقش پیش‌برنده در برنامه‌ها و فعالیت‌های ائمه جمعه دارد، ابراز کرد: مسجد کانون اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سطح جامعه است و امام جمعه و جماعت، جایگاه ویژه‌ای در تقویت و ارتقای سطح این برنامه‌ها در مسجد دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» با اشاره به اینکه مسجد متولیان زیادی دارد، اما هر متولی نسبت به کار خودش تلاش می‌کند، ابراز کرد: ائمه جمعه برای انسجام بخشی فعالیت‌ها و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال در مساجد، محور هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار