استاندار ایلام:

روحانیون، پرچم‌داران نهضت اسلام هستند

«بهرام‌نیا» گفت: روحانیون، پرچم‌داران نهضت اسلام هستند که نقش مهمی در توسعه و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی برعهده دارند.
کد خبر: ۶۸۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ - 07August 2024
روحانیون، پرچم‌داران نهضت اسلام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۱۷ مردادماه در آیین تکریم و معارفه مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار و همه شهدای خبرنگار، شهید رئیسی، شهدای دولت و خدمت و همچنین شهید سلیمانی و اسماعیل هنیه، اظهار داشت: نهضت امام حسین (ع) ادامه دارد، ثمره استمرار نهضت، زمینه‌ساز حیات همه انسان‌های آزادی‌بخش است.
 
وی در ادامه افزود: درخت تناور انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و خون شهدای عزیز و صبر و مقاومت ملت ایران اسلامی است که امروز در اوج اقتدار قرار دارد.
 
«بهرام‌نیا»عنوان کرد: در سال ۲۰۱۵ زمانی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند امنیت ۲۵ سال این رژیم را تضمین خواهیم کرد در آن مقطع رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
 
نماینده دولت در استان ایلام ادامه داد: خوشحالیم در جمع روحانیون و ائمه‌جمعه و در راس همه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام هستیم. امروز یک عزیز مورد تکریم قرار می‌گیرد و عزیزی دیگر برای وظیفه و امری مقدس معارفه می‌شود.
 
استاندار ایلام خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه حلقه اتصال ائمه جمعه و استانداری است و در این مقطع‌زمانی، این ارتباط به خوبی برقرار بود.
 
وی یادآور شد: امام‌جمعه ایلام کانون و محور وحدت و همراهی مردم و مسئولان هستند. آن زمان که لباس خدمت بر تن کردیم به لطف خداوند متعال، امورات به خوبی پیش رفت و در کنار هم تمامی تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت استان به‌کار گرفتیم.
 
این مسئول با بیان اینکه نماز جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه محفل و قرارگاهی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مصلی‌ها و نماز جمعه است، یادآور شد: نماز جمعه، قرارگاه معنوی، سیاسی و عبادی است و روحانیون، پرچم‌داران نهضت اسلام هستند که نقش مهمی در توسعه و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی برعهده دارند.
 
 «بهرام‌نیا» با اعلام این‌که سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان برای امورات فرهنگی اربعین هزینه شده است، گفت: برای برگزاری همایش استانی مداحان در سپاه، خرید تجهیزات صوتی و تصویری اربعین، برگزاری نمایش خیابانی اربعین، ایجاد المان و نصب بنر اربعین، فضا‌سازی اربعین، اعزام مبلغان اربعین، فعالیت ائمه‌جمعه در امور دینی، خرید اقلام مورد نیاز مواکب و ... این اعتبارات هزینه شده است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها