فرماندار ایلام:

خدمت رسانی در مسیر اربعین‌حسینی یک نعمت می‌باشد

«نادری» گفت:خدمت در مسیر اربعین و زائرین آقا ابا عبدالله یک نعمتی است که خداوند برای ما قرار داده و بایستی بعنوان پتانسیلی از آن استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۸۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ - 07August 2024
خدمت رسانی در مسیر اربعین‌حسینی یک نعمت می‌باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، با حضور «عبدالصاحب نادری» فرماندار و حضور اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار و بخشداران مرکزی و سیوان و سایر مدیران عضو ستاد اربعین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
 
 «عبدالصاحب نادری» فرماندار شهرستان ایلام در این جلسه اظهارداشت: بحث اربعین بخشی از هویت استان ایلام شده چه در منطقه وچه در کشورنام ایلام با اربعین درهم آمیخته است.
 
 وی ادامه داد:علی رغم همه سنگ اندازی‌های که شد در جهت کم رنگ کردن موقعیت مسیر تردد زوار از استان ایلام و مرز مهران، ولی همگی به عینه شاهد بودندکه قریب بیش از ۶۰ درصد زوار مسیر استان به سمت عتبات عالیات را با توجه به نزدیکی و امنیت و هم خدمات رسانی مطلوب انتخاب کرد.
 
 
 فرماندار ایلام بیان کرد:با این فرصت پیش آمده درراستای معرفی استان ایلام و هم غنای معنوی مردم این مرزوبوم ودر جهت خدمت و خادمی زوار حضرت ابا عبدالله (ع) بایستی با جان و دل پای کار باشیم.
 
 «نادری» گفت:خدمت در مسیر اربعین و زائرین آقا ابا عبدالله یک نعمتی است که خداوند برای ما قرار داده و بایستی بعنوان پتانسیلی از آن استفاده شود.
 
 این مسئول تاکید کرد:مدیران در این چند روزی که به شروع پیاده روی اربعین مانده بایستی تمام تمرکز را روی اربعین داشته باشند، وظایف مشخص گردیده و هیچ مدیری در جریان اربعین بدون هماهنگی حق خروج از شهرستان را ندارد.
 
 وی افزود:یکی دیگر از ضروریات توجه به اقامه فریضه نماز با حضور روحانی و به صورت جماعت چه در مواکب اصلی درمسیر رفت و برگشت و چه در نمازخانه‌های واقع در میدان قران و ارغوان می‌باشد؛ توجه به نظافت وفراهم نمودن امکانات لازم از جمله سرمایشی از نکات قابل توجه می‌باشد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار