بازدید فرمانده نیروی هوایی بلاروس از دانشگاه هوایی شهید ستاری

سرلشکر آندری یولانوویچ لوکانوویچ با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری، از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.
کد خبر: ۶۸۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ - 07August 2024

 به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر آندری یولانوویچ لوکانوویچ فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی جمهوری بلاروس، با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی نام فرمانده دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

بازدید فرمانده نیروی هوایی بلاروس از دانشگاه هوایی شهید ستاری

امیر سرتبپ دوم مروی نام در این دیدار، ضمن خیر مقدم به فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس، گفت:یکی از زمینه‌های مهم از جهت تقویت قدرت علمی و فناوری، ارتباطات و همکاری‌های علمی بین‌المللی، اشتراک دانش و بهره‌مندی از تجربه‌ها است.

وی افزود: ارتباطات و همکاری‌ها بین المللی می‌تواند انتقال انواع علوم و فناوری پیشرفته را تسریع بدهد و فرصتی را برای ارائه دستاورد‌های علمی کشور در خارج از مرز‌ها فراهم کند.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری تاکید کرد: یکی از راهبرد‌های مهم پیشرفت علمی دفاعی در ایران کسب علوم و فناوری‌های نوین و کلیدی دفاعی و امنیتی نظامی با استفاده از تعاملات با کشور‌های دنیا است.

در ادامه سرلشکر آندری یولانوویچ لوکانوویچ فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی جمهوری بلاروس ضمن قدردانی از مهمان نوازی دانشگاه هوایی شهید ستاری، بر توسعه روابط در حوزه‌های آموزشی، دفاعی و نظامی تاکید کرد و خواستار تبادل برنامه‌های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه هوایی شهید ستاری شد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار