فرمانده انتظامی استان خوزستان:

خبرنگاران طلايه‌داران جبهه آگاهی و وجدان بيدار جامعه هستند

در پيام سردار میرفیضی به مناسبت روز خبرنگار آمده است: بدون شک خبرنگاران طلايه‌داران جبهه آگاهی و وجدان بيدار جامعه هستند و برای اطلاع رسانی صحيح، دقيق و سريع حوادث و رخدادها تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ - 08August 2024

خبرنگاران طلايه‌داران جبهه آگاهی و وجدان بيدار جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «سيد محمود ميرفيضی» فرمانده انتظامی استان خوزستان در پيامی فرا رسيدن روز خبرنگار را تبريک گفت.

در پيام فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

 «ن و القلم و ما يسطرون»

 17 مرداد روز پاسداشت افرادی است که به عنوان وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت‌گوی جامعه، سختی‌ها و مشقات اين حرفه مقدس را به جان خريده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح‌گر امور و روشنی بخش مسير آينده می‌شوند.

بدون شک خبرنگاران طلايه‌داران جبهه آگاهی و وجدان بيدار جامعه هستند و برای اطلاع رسانی صحيح، دقيق و سريع حوادث و رخدادها تلاش می‌کنند؛ اميد است در راستای هدايت افکار عمومی و هموار کردن راه پيشرفت از هيچ کوششی فروگذار نکنند.

 اينجانب ضمن گراميداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت «محمود صارمی» و با تقدير از مجاهدت و شجاعت دست‌اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی، آرزوی توفيق روزافزون برای تلاشگران عرصه آگاهی و هدايت‌گر افکار عمومی به سوی حقيقت و اعتلای جامعه اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار